lördag 14 februari 2015

Alla hjärtans dag...

Från Facebook

Sarah Emilsson Wiklund

"Änkans öppna bok:

Alla hjärtans dag var för mig en jippodag tills förra året då jag slog på o hade min 40 årsfest... O som jag är tacksam för det idag, för då fick många av våra vänner träffa Johan en sista gång... Idag minns jag hur vi planerade, hur vi fejjade, dukade och skrattade inför denna fest... Hur Thomas o Lise-Lotte Johansson kom med vajjande hjärtan på huvudet  

Vilken kväll, vilken fest o det är så jag väljer att minnas det... 
Det handlar inte om blommor, choklader eller paket... Det handlar om att få bli sedd, att få en kram, att få äta lunch med ens mans vänner/beställare, att få sms med värme... Allt handlar om kärlek... Johan gav mig blommor o presenter nästan hela året istället och det är min tanke idag...

Älska varandra alla andra dagar än att slänga ut en massa pengar på "trams"... 
KÄRLEK!!!! "


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar