torsdag 26 februari 2015

Gatorna tillhör oss...



Från Facebook
Sarah Emilsson Wiklund
26 februari 2015

"Änkans öppna bok:

Man kan liksom inte låta bli att springa lite till, när man hör den här i lurarna... Kanske kan man springa ut på isen o rädda någon...?
Det blir tanken som dyker upp när jag ser räddningstjänsten öva livräddning nedanför i vattnet... Ett djupt andetag o låta insikten falla ned... Johan är död o bortom alla räddning... Hjärtat börjar komma ikapp... komma ikapp hjärnan, som redan vet...

Genom all min terapi som jag sysselsätter mig med större delen av min sjukskrivning med, kommer fru Emilsson långsamt tillbaka till livet...
Nu är det träningen som lyfter mig... lufter mig framåt i vardagens alla sysslor...

Alla de där sakerna som jag inte vill ta tag i för att de gjorde Johan eller vi tillsammans... små babysteg i rätt riktning... O då behöver man musik, kärlek, vänner och åter vänner... Älskar er! <3 (lyssnandes till Gatorna tillhör oss m Carola)"



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar